Środa 31.03.2021 r.

1.Na początek trochę ruchu.

„Kolorowe pisanki” – dziecko kładzie się na brzegu dywanu i turla się na drugi jego koniec i z powrotem.

„Skaczące zające” – dziecko wykonuje zajęcze skoki (w przysiadzie najpierw przekładane są ręce, później nogi) do wyznaczonego miejsca.

„Kaczuchy” – dziecko chodzi, naśladując kaczuszkę (kaczy chód, machanie skrzydełkami i kuperkami).

2. Wydrukuj, wytnij i ułóż puzzle. Możesz przykleić je na kartkę lub układać kilka razy.

3. Przyjrzyj się historyjce obrazkowej. Co było najpierw a co później? Opowiedz rodzicom historyjkę o zajączku, który malował jajka i o tym, co go spotkało.

4. Pokoloruj kurczaczka według podanego kodu.

5. Poproś rodziców, aby przeczytali Ci kilka razy tekst rymowanki. Spróbuj zapamiętać. Przyda nam się to na zajęcia online o 9.30. Do zobaczenia!

Ko ko ko, ko ko ko –

Czy też słyszysz, czy też słyszysz kurkę tą?

Może tam schowała się? – nie ma jej!

Może tam schowała się? – nie ma jej!

Kurka ziarno dziobie – am mniam mniam!

Kurka ziarno dziobie – am mniam mniam!

Kryj się kurko – idzie lis! Idzie lis!

Rudy lisek goni kurkę, kurkę goni rudy lis.

Szybko, szybko biegnie kurka,

Szybko, szybko chowa się…

Drogie dzieci, czekamy tak jak w tamtym roku na zdjęcia Waszej pracy zdalnej w domu. Miło nam będzie zobaczyć jak pracujecie. Przesyłajcie je na maila naszej grupy.