1.Na początek trochę ruchu.
„Kolorowe pisanki” – dziecko kładzie się na brzegu dywanu i turla się na drugi jego koniec i z powrotem.
„Skaczące zające” – dziecko wykonuje zajęcze skoki (w przysiadzie najpierw przekładane są ręce, później nogi) do wyznaczonego miejsca.
„Kaczuchy” – dziecko chodzi, naśladując kaczuszkę (kaczy chód, machanie skrzydełkami i kuperkami).
2. Wydrukuj, wytnij i ułóż puzzle. Możesz przykleić je na kartkę lub układać kilka razy.
3. Przyjrzyj się historyjce obrazkowej. Co było najpierw a co później? Opowiedz rodzicom historyjkę o zajączku, który malował jajka i o tym, co go spotkało.
4. Pokoloruj kurczaczka według podanego kodu.
5. Poproś rodziców, aby przeczytali Ci kilka razy tekst rymowanki. Spróbuj zapamiętać. Przyda nam się to na zajęcia online o 9.30. Do zobaczenia!
Ko ko ko, ko ko ko –
Czy też słyszysz, czy też słyszysz kurkę tą?
Może tam schowała się? – nie ma jej!
Może tam schowała się? – nie ma jej!
Kurka ziarno dziobie – am mniam mniam!
Kurka ziarno dziobie – am mniam mniam!
Kryj się kurko – idzie lis! Idzie lis!
Rudy lisek goni kurkę, kurkę goni rudy lis.
Szybko, szybko biegnie kurka,
Szybko, szybko chowa się…
Drogie dzieci, czekamy tak jak w tamtym roku na zdjęcia Waszej pracy zdalnej w domu. Miło nam będzie zobaczyć jak pracujecie. Przesyłajcie je na maila naszej grupy.